perjantai 6. tammikuuta 2017

Mindi

Mun rakas kissa joka muutti mun luo lokakuun lopussa. Aivan helvetin tärkeäksi tullut. Mindi on Scottish Fold luppakorva kissa :) 



Mindi on luonteeltaan ihan uskomaton kissa, se on niin uskomaton ettei toista olekaan. Se haluaa todella paljon rakkautta, sille käy että sitä on tarjolla kokoajan. Ei oo yötä millon ei ole nukkunut mun vieressä. Ei ole yhtä ainutta yötä kun se ei olis herättänyt mua koska haluaa pusuja tai haluaa huomiota ja nuolla mun naamaa.  (okei, tää on aika rasittavaakin toisinaan). 
Todella ihmisiin kiihtyvä katti joka oikeesti pitää mua jonain sen mamana :D 
Sanotaan myös että nää on niin seurallisia ettei sovellu ainoaksi kissaksi,  ja tämäntakia olen miettinyt että pitäiskö ottaa toinen kissa joka leikittäis Mindiä vielä enemmän.  Tottakai sen kanssa touhutaan ja leikitään päivittäin mutta silti :) 


Mindi ei oo yhtään kuvauksellinen jos otan kuvaa hänen kanssa,  en tiedä miksi :D mutta ne kuvat ei ikinä onnistu! Mutta on kyllä uskomattoman ihana, kaikki ketkä on Mindi nähnyt on rakastunut siihen. Mun rakas Mindi :)! Mindi on nyt 5kk vanha ja on vähän kasvanut, ja ehkä vähän myös lihonut :D pitää ite tulla tiukemmaksi etten anna ruokaa ainakun niin nätisti miukuu ja katsoo söpösti josko olisi jotain herkkua tarjolla :D 


Haha noin paljon se rakastaa mamia :3 on tää kissa uskomaton, tälläkin hetkellä makaa mun masun päällä ja kehrää aww <3