keskiviikko 4. tammikuuta 2017

UV 2017



Uusi vuosi uudet kujeet vai miten se meni. Tai ei uudet kujeet, pidän mun vanhoistakin kujeista. Pieni hämmennys :D Mut vois kyllä mennä shoppaan uusia kujeita... Okei.. UNOHDETAAN TÄMÄ LAUSE:D 

Uusi vuosi. Mitäs sitä keksis tälle vuodelle? Viimevuonna pääsin matkustelemaan paljon. Kävin mm. Kreikan bilesaarella kossilla, Amsterdamissa, sitten Espanjassa Costa Bravalla. Jotain muitakin matkoja tuli tehtyä, mm. tallinnaan kylpyläloma ja päiväristeily turkkiin, se tuli tehtyä kreikassa. 



 Mä myös kävin ekan kerran mökillä aikuisiällä! En ollu mökkeilly kun ilmeisesti 1v jossain.. :D

Olin juhannuksena mökillä :) Oli kyllä oikeesti todella kivaa. Paitsi että mun matkaseuralainen valitsi sellasen halvan matkan ja matkustettiin sitten 5tuntia per suunta =)=)=)=) Sen vitutuksen muistan vieläkin :D 

Oon tosi tyytyväinen mun matkasaldoon viimevuonna :) Ensivuonna tarkoitus olisi tottakai käydä pyörähtämässä jossain mm. amsterdamiseissa uudelleen, budapestissä, ehkä irlannissa ja jossain halvalla äkkilähdölläja sitten talvena tehdä joku kunnon matka esim. afrikkaan. Vitsi mua kiinnostais Afrikka. Tai Aasiakin on kyllä bueno. Katsoo mihin lähtee, onneks siihen on vähän aikaa että saa olla vähän kotonakin.

Myös valmistuin ja valmistujaiset pitäisi tossa keväänä pitää. Haluan oikeasti isot valmistujaiset koska helvetti tää oli pitkä projekti =D ! Niitä pääsenkin seuraavaksi suunnittelemaan :)