keskiviikko 22. helmikuuta 2017

ÄLÄ TEE NÄIN!!! SOS



Tsau! Jaan teille mun 5 ehdotonta kauneuteen liittyvää inhokki juttua! Postitus on toteutettu omien mielipiteiden ja oman tyylin mukaan. :P Olen kasvanut nuoruuteni ilman YouTubea ja kauneusvinkkejä tai meikkitutooreja. Siitä olen oppinut jotain. En todellakaan koe olevani ammattilainen mutta nämä asiat sinun tulisi mielestäni unohtaa heti kun olet tietoinen mistä on kysymys. 

1. Liika Rusketus
Tästä ei vaan pääse mihinkään. Liika on liikaa. Tämä tuli joskus opittua kantapäänkautta. Nimimerkillä niin paljon purkkirusketusta että iho alkoi kuoriutumaan hulluna ja olin tiikeri. Siinä sain paljon katseita. Pahin on että luulin että siksi kun oon niin fab. Eii, vaan koska olin raidallinen 😁😁👌

2.huultenrajaus 
PLIIS! SOS!! 💥
Rajaa huulet AINA POIKKEUKSETTA huulten päältä. Ei mistään muualta. Ei ylähuulen ylhäältä, ei poskesta, vaan Huulista. Tämä on ehdoton sääntö ja tätä pitää noudattaa. Itken verta kun kuvista näkyy että rajaus on vedetty huulten yli 😁😁 

3. Contour.. 
Siis tää on hienoa jos teet sen oikein ja maltillisesti. Mikään ei oo yhtä kamalan näkösiä kun naama joka on sieltä vaalea sieltä tumma siinä raja siellä raja. Älysittekö mitä meinasin :D siis jäätävää kun näkee kadulla neniä mitkä on tehty todella voimakkaalla countourilla en kestä.. Maltilla! 

4.
Liika huulipuna. Tiiättekste kun huulet on ihan tahmaset ja hampaissa on huulipunaa. SILLON sitä on liikaa. Hyi. Pari vetoa riittää. 

5.
Älkää MISSÄÄN Nimessä tehkö mitään pisamia itse tms, ne näkyy. Ja selvästi 😁 



Siinä tuli osa mun inhokki kauneus jutuista :S Tulee vähän kylmät väreetkin kun miettis että tekis noin, kelatkaa jos tekis noi kaikki:D

Huumoria, munkin naamassa on varmasti mitä joku ei koskaan itelles tekisi. Mutta ehkä joku sai tästä jonkun vinkin miten ei toimia ainakaan jatkossa:P

Heippa t. Minä ja mindi