lauantai 25. helmikuuta 2017

Kulmien kestopigmentointi


Heippa kaikki 😊

TĂ€nÀÀn postaus kĂ€sittelee mun kulmakarvoja. Olen pari vuotta sitten ottanut kulmien kestopigmentoinnin Tapiolan Daisy nailssissa.  

Tekniikka oli tĂ€llĂ€ tekijĂ€llĂ€ hyvĂ€ ja minulle mieleinen. En halunnut karva tai muuta tekniikkaa koska pidĂ€n tĂ€stĂ€ ns. KulmakynĂ€ lookista. 

Pigmentointi on vĂ€hĂ€n niinkuin tatuointi, tosin ei ole pysyvĂ€ eikĂ€ hakata niin syvĂ€lle. Kestoksi nĂ€ille mun kulmille sanotaan 1-3vuotta. NĂ€mĂ€ kulmat on jo vĂ€hĂ€n haalistunut mutta mua se ei haittaa koska kumminkin,  laitan pÀÀlle lĂ€hes  aina kulmavĂ€riĂ€. Voitte kuvitella kuinka helppoa se on, kun on pohja valmiina ;) 

Suosittelen jokaiselle! Etenkin jos olet kyllĂ€stynyt tekemÀÀn kulmiasi tai niinkuin minĂ€.. Et vain osaa :D ulkonĂ€köni parani huomattavasti siistien kulmien myötĂ€. 

Miinuksia nĂ€issĂ€ on ainoastaan kun levittÀÀ meikkivoidetta niin jos se menee siihen kulman pÀÀlle niin arghhh:D lĂ€hes joka kertaa menee pakolla :) arkena en aina laita kulmavĂ€riĂ€, se riippuu naamapĂ€ivĂ€stĂ€ mutta juhlimaan tai kaupungille muuten vaan mulla on aina kulmavĂ€riĂ€. Niinkun alemmassa kuvassa. Kulmien tekoon mennyt 1min ja mielestĂ€ni ihan nĂ€tit :) 


No mitĂ€ tuotteita kĂ€ytĂ€n kulmissani? Paljastan tĂ€n suuren salaisuuden 😀

Mulla ei ole mitÀÀn kallista kulmavĂ€riĂ€ kĂ€ytössĂ€. Mulla on SeppĂ€lĂ€n eyebrown paletti kĂ€ytössĂ€ ja en voisi olla tyytyvĂ€isempi. KĂ€ytĂ€n kahta ylempÀÀ vĂ€riĂ€. Oikeanpuoleista vĂ€riĂ€ kulman alkuun ja vĂ€hĂ€n tummemmalla taiteilen lopun kulman 



Kuvan sivellin tulee mukana, sille mÀ sanon ehdottomasti NO ja mulla on kÀytössÀ tÀmÀn mallinen sivellin kulmiin:

Tuon mallinen.  Ei ole vĂ€liĂ€ mikĂ€ sivellin kulmissa, se joka sanoo muuta ni hĂ€vetköön:D No ei, oon todennu kaikki ton malliset kulmsiveltimet hyvĂ€ksi! 

Toivottavasti postitus miellytti ja vastaan mielellĂ€ni kysymyksiin "tatuoiduista" kulmista. 

😘❤️

6 kommenttia:

  1. Anonyymi9.06.00

    Wau! Oletpas upea :) voitko tehdÀ tÀstÀ meikistÀ jonkun postauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! En tiedÀ kannattaako mun, en oo niin hyvÀ meikkaaja :D mutta kiitos :)

      Poista
  2. Anonyymi12.14.00

    Paljon maksaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 190-290 vÀlillÀ suunnilleen :)

      Poista
  3. Anonyymi12.25.00

    Wau :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit luetaan!PidÀthÀn kommentoimisen asiallisena