tiistai 28. helmikuuta 2017

Tempation Island suomi 3



 Heippa kaikille! đŸ”„

Kuten olette varmasti lukeneet jo lehdistĂ€, olen mukana tempation Island suomi ohjelman kolmannella kaudella. Menin ohjelmaan testaamaan minun ja Juuson parisuhdetta. MitÀÀn juonipaljastuksia ei tule tÀÀltĂ€ löytymÀÀn mutta minun omia ajatuksia ja fiiliksiĂ€ kyllĂ€ :) 

Haluan kirjoittaa tĂ€mĂ€n kirjoituksen ihan yleisesti sen takia, koska en jokaiselle kaverilleni ja kyselijöille millÀÀn voi erikseen vastata.  EnsinnĂ€kin, olen pahoillani ettĂ€ olen pitĂ€nyt tĂ€mĂ€n osallistumiseni salassa myös hyviltĂ€ ystĂ€viltĂ€ni mutta sÀÀnnöt on sÀÀnnöt. Onneksi nyt tĂ€mĂ€ on julkista. 

EnsimmÀisenÀ mieleen varmasti tulee ettÀ

  miksi hitossa lĂ€hdin mukaan?
MÀ olen nuorempana ollut mukana vÀhÀn hölmöissÀkin jutuissa ja ollut vÀhÀn julkisuudessa. Kaikki vanhat blogit on poistettu vuosia sitten ja olen siirtynyt eteenpÀin tosta kaikesta. No, mÀ lÀhdin yksinkertaisesti mukaan koska halusin testata suhdetta. En koska haluaisin olla joku seiskan julkkis tai ettÀ mua kiinnostaisi julkisuudessa pyöriminen. Ei. MÀ halusin testata suhdetta. Toki unelmana onkin tulevaisuudessa tehdÀ hyvÀÀ blogia mistÀ muut saa jotain irti. Ja ehkÀ jotain juonto hommia mutta en toivo ettÀ pyörin palstoilla turhaan, tai aiheutan jotain kohua. Its not me. Muut voi sen osion hoitaa ilomielin :)

Ajatuksia ohjelmasta
Mua jĂ€nnittÀÀ, ihan hirveesti! SiitĂ€ on pitkĂ€ aika kun on viimeks telkkarissa ollut ja jokainen joka mut tuntee tietÀÀ ettĂ€ Vilma ja Alkoholi ei ole niin hyvĂ€ yhdistelmĂ€ 😁
Reissu oli erittÀin rankka, mÀhÀn menin sille sillÀ asenteella ettÀ ei tunnu missÀÀn. Olin valehtelematta saarella 1h, jonka jÀlkeen tunne muuttu. Tajusin ettÀ tÀssÀ on luvassa mulle henkilökohtaisesti haastavin ja vaikein kokemus ikinÀ. Miksi?

Kuvitelkaa hetki.
Menet testaamaan parisuhdetta.
Menet Thaimaahan.
Sinut erotetaan kumppanistasi 3viikoksi.
Saat seuraa, 10sinkkumiehestÀ ja muutamasta varatusta tytöstÀ.
NÀÀt lyhyitÀ videopÀtkiÀ kumppanistasi.
MitÀÀn et voi kysyÀ et saa selvyyttÀ asioihin.
Sitten onkin bileet.
Taas bileet.
NÀÀt lisÀÀ videoita.
Jne...

Itse henkilökohtaisesti olen sellanen persoona ettÀ kiihdyn 0-100 sekunnissa ja sanon suuni puhtaaksi samantien,mitÀÀn miettimÀttÀ.
Voitte vaan kuvitella mitÀ siitÀ seurasi:D

No, kohta sarja alkaa ja pÀÀsette seuraamaan meidĂ€n ja 3 muun parisuhteen tarinaa. Kuinka kĂ€vi? Se selviÀÀ sarjan viimeisessĂ€ jaksossa, joten pliis, Ă€lĂ€ kysele mikĂ€ on status kun siihen en voi vastata 😁

Toivottavasti tĂ€ssĂ€ oli selvennystĂ€ asiaan ja itseasiassa mun piti tehdĂ€ video mutten uskaltanut kun musta tuntuu ettĂ€ teitĂ€ on siellĂ€ muutama enemmĂ€n mitĂ€ tĂ€hĂ€nasti on ollu :D Kattoo jossain vaiheessa 😁




Tempation Island suomi 3 kausi nelosella 22.3 22.00 😉😘🎬

8 kommenttia:

  1. Anonyymi11.11.00

    TÀstÀ tulee niin mielenkiintoista seurata miten teidÀn kÀy. Mulla olis tosi monta kysymystÀ, teetkö jonkun kysymyspostauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jossain vaiheessa, tai ainakin ohjelman lopuksi. :) katsoo nyt

      Poista
  2. Anonyymi15.08.00

    Ootte todella nÀyttÀvÀ pari :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi16.37.00

    Pakko alkaa seuraamaan!

    VastaaPoista
  4. Anonyymi20.13.00

    Miksi sanot ettet kaipaa julkisuutta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoin kyllÀ etten kaipaa turhaa julkisuutta :) ettÀ pyörin palstoilla turhaan tms:P

      Poista

Kaikki kommentit luetaan!PidÀthÀn kommentoimisen asiallisena