keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

Amsterdam- kaupunki look osa 1


Heippa.

Tovi on vierähtänyt. Jos joku ei tiennyt olin minilomalla Amsterdamissa. Olin 4yötä. Ai että oli kivaa! Esittelen tässä postauksessa Amsterdam matkani ensimmäisen kaupunki lookin. Mulla on niitä kaksi :) Pidän damin kaupungista, ja yhdeksi huippuhetkeksi tulikin aamukahvin juonti ja kierrellen kaupunkia ! ah <3 Pidän myös tosi paljon noista vanhoista taloista, ne on ihan huikeita. jotenkin niin kivan näkösiä. Amsterdam on kaupunkikohteena ihan 5/5 !



Olin tosi tyytyväinen mun asuun. Kunnon city-girl meininkiä. Oon tosi huono seuraa mitään muotia tms, puen aina päälle vähän sitä sun tätä :D Mut sanoisin että mulle itelleni jonkinlainen tyyli on kehittynyt, kun kaverit välillä lähettää kuvan jostain vaatteesta et tää on niin Vilma style :D

Mutta takaisin aiheeseen. Amsterdamin kadut on kaikki samannäkösiä, tämä tekee suunnistamisesta hieman hankalaa.. On ihanasti paljon puistoja ja kasvillisuutta, etenkin kanavat tuo kaupunkiin mielestäni aikamoista särmää! Käytiin lomalla ties missä ja koettiin kaikenlaista. Tekeminen ei tästä kohteesta kyllä lopu. Ei sitten millään. :D





Huivi H&M
Takki New Yorker
Aurinkolasit Nelly
Sukkahousut Zalando
Bootsit Zalando
Mekko Joku vanha kukkamekko kaapin nurkilta



<3
Vilma

8 kommenttia:

  1. Anonyymi0.41.00

    Ootte juuson kanssa mun ennakkosuosikki pari :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi18.52.00

    Oot tosi kivan näköinen :) Odotatko innolla kun tempparit alkaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) siis joo että se olisi ohi jokupäivä :D pelottaa mitä tuli sanottua kun en muista xD

      Poista
  3. Anonyymi17.03.00

    millon osa 2 tulee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katsellaan, kyllä kaikki aikanaan :)

      Poista
  4. Anonyymi22.07.00

    Menetätkö/oletko jo menettänyt lähihoitajan työsi tis3 ohjelman takia? :(

    VastaaPoista

Kaikki kommentit luetaan!Pidäthän kommentoimisen asiallisena