maanantai 27. maaliskuuta 2017

AMSTERDAM - kaupunki look osa 2


Heippa kaikille :) 

Nyt on mun Amsterdam kaupunki lookin toisen osan aika. Tää on mun mielestä kivempi kun toi osa 1sen look. Tää on jotenkin niin mua ! Aina itseasiassa ollutkin. Naurattaakun joskus ikuisuuksia sitten puin kotibileisiin ton takin ja sitä jotkut random muijat haukku ja oli sillee et nolo ja ilmeisesti tekikin sille takille jotain, ikinä tosin saanut selvyyttä että mitä :D 
Mut joo, tyylille uskollinen olen aina, suosittelen samaa muille. On meinaa hauskaa et näillä kyseisillä haukkujilla on samanlaista päällä näin parin vuoden jälkeen. Haha! Tää on niin nähty monesti. :D

Karvatakin kanssa suuret pyöreät aurinkolasit on rakkautta! 

Lasit on Nelly.comista.

 Amsterdam oli kyllä niin kiva kaupunki ja vielä olis mun bileasujen esittelyä tulossa, mikäli saan mun vanhasta rikkinäisestä puhelimesta niitä kuvia. . Mun pitäisi myös tehdä tonne YouTube puolelle videoita mut on jotenkin nii kreisiä tää et teitä on yhtäkkiä tosi monta lukemassa mun juttuja.  Enkä halua että minua väärinymmärretään. Mun on vaan jostain syystä vaikea tuoda asioita esille niinkuin tarkkaan. Avauduinkin snäpissä jo et on ihan hullua et yhtäkkiä supistaan ja osoitellaan yms.. No, kai kaikkeen tottuu. . 

Näihin tunnelmiin on hyvä lopettaa. Palataan ensipostauksessa, mitä mieltä asusta muuten ? :) kommentointi vapaa ;) 



❤️llä
Vilma

10 kommenttia:

  1. Anonyymi6.30.00

    Ihana asu! Todella tyylikäs

    VastaaPoista
  2. Anonyymi9.32.00

    Oot niin kaunis ja upea kroppainen! Huh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässähän punastuu...:) kiitos<3

      Poista
  3. Anonyymi13.32.00

    Hyvä juttu sinusta iltasanomissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis se oli oikeasti hyvä <3 otsikko tosin klikin hakija mutta muuten tosi jepa :)

      Poista
  4. Anonyymi16.35.00

    Luuletko olevas supertähti xD

    VastaaPoista
  5. Anonyymi23.54.00

    Oot tyylikäs:)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit luetaan!Pidäthän kommentoimisen asiallisena