keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

❤️❤️Outfit: Jumpsuit❤️❤️


Heippa!:)

Päätin esitellä mun jumpsuitin, mikä olikin mulla päällä temppiksen pressitilaisuudessa. Fiilikset on vähän sekavat vielä, uskon että pari päivää tulee menemään vähän pimennossa muiden asioiden suhteen. Traileri mikä on ruutu.fissä niin sieltä nähtiin matskua ekaa kertaa. Ja kyllä, se näyttää just niin kovalta ja rajulta kun se todellisuudessa oli. Ite olen miettinyt katsonko ollenkaan ohjelmaa mutta pakkohan se on :) 

No mutta, kyseiseen asukokonaisuuteen:



Halusin Pressiin jotain hienoa mutta mukavaa. Samalla halusin ripauksen seksikkyyttä. 

Mielestäni asukokonaisuudesta tuli ihan kiva. Ainoa mikä jäi harmittamaan on kengät, mulla olisi ollut hienot glitter kengät mutta ne oli niin epämukavat jalassa ni menin niillä millä menin tilaisuuteen. :) 

Pst. Mulla oli kaulahuivi, se vain ei ole kuvassa :) 
Kyseinen jumpsuit on New Yorkerista 😊

Mun äiti on opettanut käymään alennuksia läpi ja tonkin jumpsuitin löysin alesta, makso pari kybää :) Aina kattelen alennuksia ja ostan aletuotteita ellei ole muuten edullinen tuote. Ostetan myös tuotteita mihin on varaa. Ostan kumminkin joka kuukausi jotain, vaatteita tai ainakin meikkejä. Oon myös aika kaikkiruokainen vaatteiden suhteen, en vaadi täydellisyyttä vaatteilta, sen takia shoppaaminen onkin aika helppoa minulle. :) 

Seuraavaan postauksen! 


Pusuja

6 kommenttia:

  1. Anonyymi23.38.00

    Toi näyttää hyvältä sun päällä. Haluaisin kysyä Millasta oli iltanuotiolla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Iltanuotio.. Valehtelisin jos sanoisin että kivaa. Ei se ollu kivaa. :(

      Poista
  2. Anonyymi0.49.00

    Oot Classyjose? Mitä sulle on tapahtunut? Olet kaunis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi trolli. Samalta näytän kun aina ennenkin.

      Poista
  3. Anonyymi12.25.00

    Mielipide sinkkunaisista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensimmäisessä jaksossa on mun mielipide😁😁😉

      Poista

Kaikki kommentit luetaan!Pidäthän kommentoimisen asiallisena