perjantai 3. maaliskuuta 2017

💋 Pinkit huulet ja Beige Body 💋

Kuvasin tossa just nyxille vähän Mainoskuvia...  😁😉
Näissä kuvissa tätä punaa on vähän laimennettu, eli tilkka Meikkivoidetta seassa, mikäli sävy on liian räikeä ihan pelkilteen. 

Käyttääköhän Nyx noita? 😁

Kevät alkaa tehdä tulojaan ja mulla aina iskee sellanen pienimuotoinen piristyminen hetkellisesti tyyliin. :D Viimekeväänä ostin KUKKATAKIN. No joo, oli se ihan kiva. Käytin pari kertaa :D haha.  Tänä keväänä oon löytänyt rakkauden NYXIN meikeistä, nimittäin huulikiillon:


Sävyn nimi on 07 Addis Ababa

Kuvissa mulla on päällä beigenvärinen body, hankittu h&m:stä, ja on ihan super mukava päällä, oon jopa nukahtanut tämä päälle ja oli nii mukava nukkua ❤️


 Saan muuten kohta tietokoneen vihdoin toimimaan niin luvassa on ihan järkkärillä otettuja kuvia, eli myös vähän laadukkaampia postauksia. Mutta mun joka postaus ei tule olemaan koskaan sellanen laadultaan hyvä vaan tahdon tehdä myöskin näitä rentoja postauksia puhelimen kuvilla, pidetään tämä blogi Rentona! 😊

nyxiä saa muuten tosi monesta Paikasta, esim stokkalta! :) 

❤️:llä Vilma