tiistai 21. maaliskuuta 2017

Temptation island suomi alkaa 😬


KE JA TO KLO 22:00 NELOSELLA. 
Ruudusta nĂ€kee jaksoja myös. 

Nonni. Nyt se hetki on kĂ€sillĂ€. MeidĂ€n seikkailu alkaa. MĂ€ voisin tĂ€hĂ€n kirjoittaa ettei mua pelota ja et haters gonna hate. Mutta oon elĂ€mĂ€ssĂ€ni oppinut rehellisyyden. Mua pelottaa ihan hirveĂ€sti. Mua pelottaa kaikki. En oo saanut nukuttua edes kunnolla. Ja miksi? MĂ€ en osannu Temptation island saarella esittÀÀ. MĂ€ en osannut olla kova mimmi. MĂ€ olin 100% omaitseni. Jos mua vitutti, sen kerroin, jos itketti, itkin, jos suutuin se nĂ€kyi, jos oli sellanen pieni bitch moment, se nĂ€kyi  jne. Ja on todella pelottava ajatus ettĂ€ kaikki nĂ€kee. Siis kauhistuttaa. JĂ€lkeenpĂ€in kun mietin niin olisin voinut miettiĂ€ 2 kertaa ennenkuin avaan suuni. Sain jopa tĂ€llaisen neuvon. En mĂ€ osannut. Oon niin saakelin jÀÀrĂ€pÀÀ ja tuuliviiri.  MĂ€ olen todella tunteellinen ihminen. Otan henkilökohtaisesti asioita ja mietin niitĂ€ itsekseni. 
TiedĂ€n ettĂ€ varmasti on vaan viihdettĂ€ jollekkin. Itsellenikin, mutta niinkuin kuronen on sanonut, tulossa on kaikkien aikojen kausi, se tunteellisin. Kun mietin sitĂ€ aikaa siellĂ€, tulee herkĂ€sti tippa linssiin. Me oltiin kuin yksi perhe siellĂ€. Jokainen toi jotain siihen perheeseen. Ilman Ă€lypuhelimia, oli pakko puhua muille. Kaikista tuli niin tĂ€rkeitĂ€ minulle. Se tuki mitĂ€ niistĂ€ sinkuista ja tytöistĂ€ sai... En voi sanoin kuvailla. TeistĂ€ sai voimaa đŸ’Ș
Sitten bileet..... XDDD Juuh jĂ€tĂ€n tĂ€mĂ€n tĂ€hĂ€n. Ei oo edellisillĂ€ kausilla yhtĂ€ bilehirmuja ollut ;D 

TĂ€stĂ€ kovempaa kautta ei tule, ei vaan voi :D Suosittelen katsomaan ilman ennakkoluuloja ja pliis.. Mekin ollaan vaan ihmisiĂ€ 😀


Ekan jakson bileistĂ€ 😀

Pian mennÀÀn!! Jos kehtaan enÀÀn kirjoittaa niin jatkan blogia normaalisti 😀


❤️lla
Vilma

33 kommenttia:

  1. Anonyymi17.46.00

    Mites sun työ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MitÀs siitÀ? :D Mun yksityiselÀmÀ on ihan eriasia kun "työminÀ" eikÀ se mitÀ teen yksityiselÀmÀssÀ vaikuta mun työelÀmÀÀn millÀÀn tavalla :)

      Poista
  2. Anonyymi17.51.00

    Ja pitÀÀ vielÀ sanoa, ettÀ oot kasvanut huimasti. Jos vertaa tÀtÀ tekstiÀ ja sitÀ sun Classy Jose blogia. KyllÀ, vanha seuraaja tÀÀllÀ.. tsemppiÀ kaikkeen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. Joo, työelÀmÀ ja vastuu kasvattaa kummasti ihmistÀ :D ihanaa ettÀ siellÀ on joku joku on seurannut totakin aikaa <3 kiitos paljon piristi sun kommentit:)

      Poista
  3. Anonyymi23.19.00

    Ootte mun lemppari pari ja jÀÀn seuraamaan mielenkiinnolla!!!! Alkais jo!

    VastaaPoista
  4. Anonyymi12.16.00

    Vai jussi kiinnostaa

    VastaaPoista
  5. Anonyymi15.45.00

    MÀ aijon katsoa tÀnÀÀn ja tuun tÀnne kommentoimaan jakson jÀlkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi16.34.00

      Niin mÀki XD

      Poista
    2. Anonyymi1.52.00

      jakso oli pelkkÀÀ Vilmaa :D

      Poista
    3. Noniiiiiin iisisti siellÀ ;D

      Poista
  6. Anonyymi16.06.00

    Nolottaako sua mikÀÀn ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TiedÀtkö ohjelmassa missÀ olen? :)

      Poista
  7. Anonyymi1.51.00

    HyvÀ jakso!! Odotan innolla muita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D mÀpÀ oon nÀhnyt neloseen ;)

      Poista
  8. Anonyymi16.11.00

    TÀnÀÀn Juuso nÀkee kun hölmöilit

    VastaaPoista
  9. Anonyymi23.48.00

    Siis mitÀ helvettiÀ sÀ nyt muka teit tossa ekassa jaksossa? hÀ? miks juuso meni ihan paskaks, mitÀ sÀ niinku teit? Juttelit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just sitÀ mitÀ nÀky :) hehe

      Poista
  10. Anonyymi23.55.00

    http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201703232200090247_tw.shtml

    VastaaPoista
  11. Anonyymi23.55.00

    http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201703212200088829_tw.shtml

    VastaaPoista
  12. Anonyymi23.56.00

    http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201703232200090075_tw.shtml

    VastaaPoista
  13. Anonyymi22.02.00

    Oot niin ihana ! Halusin vaan tulla sanomaan tsemppiÀ.

    VastaaPoista
  14. Anonyymi0.49.00

    Oletpa leveÀharteinen ja roteva.Lihavat posket korostavat pieniÀ silmiÀsi. Olet paisunut 20 kiloa aiemmilta vuosilta. Hamppuiset halpispidennytkset korostavat White Trash imagoasi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oon silti iloinen miltÀ nÀytÀn, keskityit nyt mun epÀkohtiin mutta löytyy myös paljon hyvÀÀ ;D vaikka toki myös varmaan sitte huonoa..

      Poista
    2. Anonyymi19.17.00

      TÀytyy kyllÀ sanoa ettÀ tuolla kommentoijalla joka sun ulkonÀköÀ haukkuu tÀytyy olla itsellÀÀn tosi paha olla! Ei kukaan tuu kommentoimaan tollasta. Mut uskon ettÀ oot varautunut ettÀ negatiivisia kommentteja tulee sarjan myötÀ. Usein haukkuminen kumpuaa omasta huonosta olosta jota tullaan sitten purkamaan muihin. SÀ oot Vilma tosi kaunis ja mukavan oloinen. SÀ oot mun suosikki TIS3! ��

      Poista
  15. Suloinen tyttö olet❤️, kamala miten inhottavia viestejĂ€ jotkut kirjoittaa.
    Itse en ymmÀrrÀ tÀtÀ ohjelmaa, miksi toisille tehdÀÀn viihdettÀ nÀin kovilla asioilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo, on tÀÀ maailma raaka vÀlillÀ. Niin.. Me paikanpÀÀllÀ olijat tai ainakaan itse en kokenut tekevÀni viihdettÀ. Katsojat itse kokee kaiken ton viihteenÀ :) ihan mielenkiintoista sinÀnsÀ!

      Poista
  16. Anonyymi14.31.00

    Oot mun lemppari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SiellÀ on kaikki ihania <3

      Poista
  17. Anonyymi6.38.00

    Ihan suotta pelkÀÀt. MÀ ainakin tasan tajuan mikÀ tÀÀ ohjelma on ja ymmÀrrÀn et siinÀ koetellaan psyykettÀ oikein viimeisen pÀÀlle ja se nÀkyy varmasti teissÀ. Se on hyvÀ et tunteet tulee esiin, eikÀ yritetÀ esittÀÀ kovaa ja hymyillÀ iltanuotiolla vaikka kuin sattuis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NiinpÀ. Itsekin kun kattoo ni oppii samalla uutta. Niin jÀnnÀ katsoa itseÀÀn :)

      Poista

Kaikki kommentit luetaan!PidÀthÀn kommentoimisen asiallisena