tiistai 28. maaliskuuta 2017

TIS-Alkutunnarin tekeminen 🌮

    

Heippa. 

VĂ€hĂ€n temppari asiaa! Vaihteeksi :)  Ohjelmaan kuuluu myös tietenkin ennen ohjelman alkua oleva tunnari jota oli kyllĂ€ todella hauska tehdĂ€ ! EhkĂ€ parhaat kuvaukset koskaan. MĂ€hĂ€n aluksi epĂ€röin olla mun oikeasti aidosti omalla tyylillĂ€ koska mulla on astetta paljastavampi tyyli. MĂ€ en nĂ€ytĂ€ kaikkea, kuvauksissa tai missÀÀn muuallakaan, en koe siihen Tarvetta. Mutta tykkÀÀn kumminkin pukeutua seksikkÀÀsti ja nĂ€yttĂ€vĂ€sti, ja vĂ€hĂ€n myöskin heruttavasti, jos suoraan sanotaan. Ja miksi? No mĂ€ rakastan mun omaa kroppaa ja mĂ€ saan itsevarmuutta kun vĂ€hĂ€n nĂ€ytĂ€n ns. Mun parhaita puolia. 

Lopuksi kumminkin ajattelin ettĂ€ ihansama mitĂ€ muut kelaa menen omalla tyylillĂ€. Joku tykkÀÀ joku ei mutta onneksi loppupeleissĂ€ se merkitsee ettĂ€ on itse tyytyvĂ€inen. Oon enemmĂ€nkun tyytyvĂ€inen mun mekkoon joka on ostettu nelly.comin alennuksista. En ikinĂ€ vois maksaa mekosta edes sataa euroa, mun Ă€iti on opettanut mut hyvin! :D aina alennuksien aikaan kaupoille ja nettikaupoista katsotaan alennukset ensin. SieltĂ€ yleensĂ€ löytyy jotain :) mun ton mekon hinta oli jotain parinkympin pintaan. Sopiva hinta mekosta. 

Mutta yleisesti:

Intro jĂ€nnitti koska tiesin ettĂ€ se tulee jokaisen jakson alkuun. Pakko onnistua fiilis, Olihan sitĂ€ nyt jĂ€nnĂ€ tehdĂ€!😁 ItellĂ€ on kumminkin mallinhommista sekĂ€ juontotöistĂ€ kokemusta niin ei toi ylitsepÀÀsemĂ€ttömĂ€n vaikeata ollu. Oikeestaan ihan iisiĂ€. Oli vaan rento omaittensĂ€ ja hyvin se meni. LisĂ€ksi sai tukea toisesta osapuolesta kivasti niin ei ollut yksin :) 



Sellaisen mekon valitsin. Ei ehkĂ€ se asiallisin vaihtoehto mutta hei, toi on minua. Parempi se kun yrittÀÀ jotain muuta olla, heh:D 

Meikkaajan tekemĂ€ meikki! Siis antaisin mitĂ€ vaan jos nĂ€yttĂ€isin jokapĂ€ivĂ€ tĂ€ltĂ€đŸ˜€

Oli muuten hauskaa tehdÀ sitÀ tunnaria. Eka piti kÀvellÀ Kaukaisuudesta, sen jÀlkeen uudestaan, sitten vielÀ, sitten otettiin monta ottoa ja no, lopputuloksen nÀkee telkkarista. Jippii! Ens postaukseen!

❤️llĂ€
Vilma

14 kommenttia:

  1. Anonyymi21.00.00

    Kiva postaus ja oot niin kaunis! Juusokin komeana

    VastaaPoista
  2. Anonyymi23.23.00

    Tempation. SitÀ ei kerennyt kukaan nÀkemÀÀn :'D Tempation Iceland. Mun mielest noi on vaan söpöjÀ virheitÀ ja osottaa juurikin sitÀ ettÀ sÀkin oot vaa ihminen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDD SIIS mulle on todella vaikeata lukea tekstiÀ saati kirjottaa, ei varmaan tarvii sanoa erikseen ettÀ mulla on aika paha lukihÀiriö :P

      Poista
  3. Anonyymi23.32.00

    Oot mun lemppari. Cheyenne puhu susta snÀpissÀ, sano siitÀkun oot sitÀ vastaan ja sano et oot bitch :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi20.08.00

    Eiks noilla sinkuillakaa saanu olla puhelimia koko kuvausten aikana? Oot muute tosi kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei! Kaikki oli ilman puhelinta kokoajan. Se teki reissusta todella antoisan 😀đŸ’Ș

      Poista
  5. Anonyymi20.23.00

    Tosi kaunis olet

    VastaaPoista
  6. Anonyymi0.37.00

    Kaunis olet. Kuinka pitkÀ olet? Mukavaa kevÀttÀ sulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) olen 180cm pitkÀ! Samoin sinne!

      Poista
  7. Anonyymi23.38.00

    EksyipÀ vanhuskin 27 vee tÀnne. Olet todella mukavan oloinen nuori! Tuo mekko tossa kuvassa sopii sulle kyllÀ varsin kauniisti. TsemppiÀ kevÀÀseen ja muista ettÀ ilkeÀt kommentit kertovat kirjoittajastaan.
    Terveisin Outi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et sÀ mikÀÀn vanhus ole!!! :D kiitos paljon ihanasta piristÀvÀstÀ kommentista<3

      Poista

Kaikki kommentit luetaan!PidÀthÀn kommentoimisen asiallisena