tiistai 11. huhtikuuta 2017

23v!

Heippa,

Meitsi täyttää tänään 23vuotta. Ihan hullua kuinka aika menee nopsaa :) Muistan kuinka olin joskus pikkunen teini ja ajattelin että mulla olisi perhe ja nuoruus olisi ohi 25vuotiaana. Ai että mulla olisi enään 2v aikaa? Ei TODELLAKAAN! ! Musta ei lapsia tule ulos kuin vasta lähempänä 30vuotta. Toki jos jotkut haluaa aloittaa perhe elämän aikaisemmin niin se on ihan ok, älkää käsittäkö väärin ❤️ Itse vaan koen että mun haluamat unelmat ei sovi lasten kanssa yks yhteen. Tahdon Olla paras mahdollinen äiti joskus tulevaisuudessa ja tiedän että mä katkeroituisin jos en toteuttaisi ensin itseäni. Toki haluan joskus perheen ja lapsia :) En tiedä miten tämä keskustelu nyt meni lapsiin mutta näin käy välillä ;D 

Hain amk ensihoitajan, terveydenhoitajan ja sairaanhoitajan linjalle ja toivoisin pääseväni kouluun syksyllä. Tai en tiiä. 50% haluais kouluun heti ja toinen 50% on silleen että tee vuosi töitä vielä ja mene sit kouluun. Toisaalta tonne on niin vaikea päästä et voipi olla etten nyt ensimmäisenä kertana onnistu, etenkin kun en ole oikein edes lukenut. Tiedän että haluan käydä korkeakoulun mutta tällähetkellä 4v koulussa tuntuu kamalalta Ajatukselta ! Kyllä mä menen jos pääsen mutta. . . .  Ei tunnu hyvältä :D En olisi ikinä uskonut 18v minänä että joskus pääsisin elämän vaiheeseen missä seuraava olisi just ammattikorkeakoulu tms :) 

Mitä olen oppinut 23vuodessa?
En ainakaan kirjoittamaan oikein englantia mutta onneksi en haaveile Urasta missä vaaditaan hyvää kirjoituksen taitoa (väkinäistä naurua) . Oon oppinut löytämään itseni. Mikä mua kiinnostaa ja mistä en pidä. Oppinut tunnistamaan hyvät ja huonot luonteenpiirteeni ja olemaan rehellinen. Asia mistä olen ehkä eniten ylpeä itsessäni on 100%rehellisyys. Se on vaatinut harjoittelua ja onkin nuoruudessani ollut tosi epärehellinen.  Onneksi aikuisena ymmärtää vastuun Kautta mikä elämässä on tärkeintä. Tärkeintä ei oo se että onnistut kaikessa vaan nimenomaan se että sä opit tunnistamaan itsessäsi niitä kehittämisen kohteita ja näin voit olla parempi ihmisenä.  
Mä oon oppinut arvostamaan ihan tavallisia arjen sankarita. Sun ei tarvitse tehdä mitään muuta kun pyörittää arkea sujuvasti niin mun arvostus on taattu. Mun mielestä se ei aina ole mitenkään helppoa ja ajoittain vaatii enemmän kuin yleensä ja kunnon ponnisteluja että saa kaiken tehtyä. Välillä ei ehdi tekemään kaikkea, se on ihan ok. Miksi ei saisi välillä laiskottaa ? Kukaan meistä ei ole kone. Voisin vaan kuvitella miten paljon mun arki muuttuisi jos olisi lapsia tms menossa mukana. Iso hatunnosto kaikille teille huikeelle äideille, isille ja lapsettomille arjen sankareille! Ootte super. Mustakin tulee vielä jokapäivä sellainen! Tällä hetkellä en sanoisi että mun arki on sujuvaa, päinvastoin:D ruoka ajat siellä sun täällä, ei mitään rytmiä. Saa antaa mitä tahansa arjen vinkkejä minkä olet kokenut hyväksi/helplttavaksi.

En tiedä mikä tän postauksen ideana enään oli mutta nää ajatukset tuli mieleen tosta iästä :d on muuten turhin ikä koskaan! 23v, just naurettiin mun kaverin kanssa että 18-22 on ns. "seksikäs" ikä, sen sanoo silleen pilke silmäkulmassa ja 23-> ei voi ylpeillä ! :D näihin tunnelmiin tällä kertaa, seuraavaksi palataan vaatepostauksen merkeissä. 

❤️llä
Vilma 

19 kommenttia:

  1. Aurinkoista, joskin hieman tuulista synttäripäivää! :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi22.25.00

    Ihania mietteitä ☺ oon ite -93 ja kolmen pienen lapsen äiti. Äitiys on parhautta vaikka välillä vaativaa. 《3 pienten lasten kanssa on ainakin päivärytmi säännöllistä! Ps. Ootte lempparipari temppiksessä. Mä niiiiin toivon että selviätte siitä ja jatkatte yhdessä. 💟 jos ootte jatkanu yhdessä kuvausten jälkeen niin saako sit normielämässä kulkea yhdessä tms ennen ku vimppa jakso tullu?t. Heltsu pohjosesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Heltsu! :) on varmasti parhautta, itsekin jossain vaiheessa haluan perheen :) perhe on todella tärkeä. Kiitos paljon, tottakai saa, ei se mtn kerro :) koska ainahan voisi olla vaikka kavereita kumminkin.Tai jos on jatkanut yhdessä ni olis aika kamalaa ettei mitään saisi tehdä kodin ulkopuolella ;D

      Poista
    2. Anonyymi17.50.00

      Niimpä, aivan totta. ☺ ei malta oottaa että tulee seuraavat jaksot. Onneks on olemassa ruutu+ 👍 Mukavaa kevään jatkoa ja toivotaan parasta! 💜 - heltsu

      Poista
  3. Anonyymi23.28.00

    Oot mun lemppari temppiksessä! Et esitä mitään ja vaikka ootkin itkenyt ja nyt tässä jaksossa romahdit siihen rantahietikolle niin se on sua, oot tunteellinen ja temperamenttinen mutta myös aito. Tsemppiä ja jos Juuso vaihtaa sut Jasminiin, ni on kyllä sokea mies! Etsi parempi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwwwwww kiitos<33 oot ihana. Niin samaa mieltä, haha ;D

      Poista
  4. Anonyymi0.53.00

    Vilma! Katsoin ton jakson numero 10 ja oon hyvin järkyttynyt Juuson käytöksestä. Molemmat ootte tehny samoin mutta se haukkuu sua tolleen! Mulle tuli todella vastenmielinen kuva siitä. Oot ihana ihminen ja aito ja susta näkee kuinka paljon rakastat Juusoa. Se ei ansaitse sua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei ollu kyllä kivaa katsottavaa :( joo ite jos rakastan jotain paljon ni se näkyy musta!Aina ;D

      Poista
  5. Anonyymi5.33.00

    Oon yllättynyt kuinka herkkä tyttö olet. Ja sulla on myös periaatteet kunnossa. Sanoit tosi hienosti että et aijo silti Juusoa pettää että kunnioitat suhdetta, on hyvä että joku kunnioittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itekki yllätyin, tai tiesin että oon herkkä mutten tiennyt että noin herkkä kumminkaan :) haha, joo itse olen ihan ylpeä sanomisistani ja siihen pyrin :)

      Poista
  6. Anonyymi6.37.00

    Oon tosi pahoillani että Juuso unohti sut noin nopeasti :(

    VastaaPoista
  7. Anonyymi9.01.00

    Miten voit? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos rehellisiä ollaan niin onhan toi aika järkyttävää katsottavaa.Tai voisko sanoa kuunneltavaa :) mutta hyvin minä, töitä tehdessä ja kavereita näkiessä aika menee kuin siivillä:)

      Poista
  8. Anonyymi12.25.00

    Mulla on tosi paha mieli sun puolesta.

    VastaaPoista
  9. Anonyymi15.30.00

    Jännityksellä seuraavia jaksoja odotellessa:D
    Lisäksi haluan toivottaa sinulle onnea terveysalan pääsykokeisiin, vaikka en sinua tunnekaan niin olen saanut sinusta sellaisen kuvan että sovit hyvin terveysalalle. Kaikkea hyvää ja mukavaa kevättä sinulle! <3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit luetaan!Pidäthän kommentoimisen asiallisena