torstai 6. huhtikuuta 2017

ajatuksia tästä kaikesta


Kevättä rinnassa. Kirjaimellisesti. Hahah. Itse katson temptation Islandia ruutu + kautta ja oon katsonut jakson 7. Peli kyllä rumenee ai saatana! Ite katon silmät suurena tota. Voin vaan kuvitella miten joku joka ei ollu siellä ni kattoo tota!  :D samaa aikaa kun elää ton reissun uudestaan saa lukea palstoilta kaikenlaista settiä. Ulkonäöstä (arvostellaan kun olisi missi kilpailu) luonteesta ja kaikesta muusta! Sairasta. Oon ottanut itseeni vähän liian rankasti kaiken mitä muut puhuu. Ihanku ne vittu tietää kuka mä oon? :D Jatkossa oon vaa whatever asennella. Koska en mä saa mitään sillä että puolustan tms itseäni. Sit keksitään joku uus juttu mistä dissataan, heikkoitsetunto (mikä mielestäni ei ole naurun asia)  tai joku muu. Jaakko sanoi mulle että meillä ei ole ihmisarvoa. En todellakaan haluaisi olla samaa mieltä mutta näin tämä tuppaa toisten ihmisten silmin menemään. Onneksi itse pystyy vaikuttaa siihen mitä tekee, voi itse olla kiltti, reilu yms. Ja vaikka siitäkin joku keksii jotain niin antaa keksiä. Puhukaa ! Paskaa te puhutte suurimmaksi osaksi paskaa niin ihan sama :D En oo oikeestaan montaa järkevää nega kommenttia löytänyt. Se kertoo paljon. Toki negaa ja rakentavaa kritiikkiä saa antaa jos kokee sen tarpeelliseksi. Kyllähän mussakin on vikoja ja varmasti myös jotain kehitettävää. Mutta kenessä ei? Uskon että kaikella on tarkoitus ja kunhan on hyvä muille, saa sitä takasin. 


Multa on paljon kysytty kysymyksiä niin ajattelin yleisimpiin kysymyksiin vielä vastata tässä :)  

 Minkälaista on katsoa itseään telkkarista? 
Oon itseasiassa katsonut vaan 2.jaksoa telkkarista, jotenkin vähän ahdistavaa katsoa niin isolla näytöllä, en tiiä mikä mua vaivaa tässä asiassa.  :D ruudusta on kivempi. 

Mikä on vaikeinta? 
Vaikeinta on ehdottomasti se kun ei saa sitä lopputulosta kertoa. En voi sanoo oonko vielä suhteessa vai jatkanut elämää. 🤔 

Oonko nähnyt jaksot ennen ja tiedänkö kaiken mitä tapahtuu? 
En ole. Eli nään samaan aikaan kun muutkin. Tiedän tietenkin omalta osalta kaiken mutta toisten osalta en tiedä. Olen nähnyt vain iltanuotio videolta toisen käytöstä vähän. 

Ootko saanut enemmän positiivista palautetta vai negaa? 
Itselle positiivista pelkästään.  Ja btw jos haluaa laittaa mulle palautetta niin mieluiten blogiin mutta jos haluaa nimellänsä , niin tuossa blogin laidassa on linkki mun fb sivuille, missä tulee jatkossa olemaan enemmän kaikkea kivaa ! 

Tossa oli ehkä pari  päivän kysytyimmät kysymykset :) oon saanut aivan ihania kommentteja ja viestejä kiitos niistä ! 😘 On ihana huomata että siellä on ihmisiä ketkä keskittyy etsimään niitä hyviä juttuja susta eikä etsi vain negaa.  Toivottavasti pidit kirjoituksesta Ja antoisia hetkiä temppistä katsoessa, se meinaa ei (onneks)  kestä aina 😁❤️ pst. mistä haluaisitte postauksen ? 

❤️llä
Vilma 

21 kommenttia:

  1. Anonyymi11.20.00

    Tsemppiä! Koita olla välittämättä:)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi20.06.00

    Tiiätkö, musta tuntuu aina et oon ihan mummo enkä ymmärrä mitään (mulla on ikäkriisi :D). Mut oon ihan koukuttunut seuraa teidän matkaa tuolla. Vaikka mä en tiedä teistä varatuista ketään, niin mulle tulee fiilis että ette esitä mitään vaan noi tunteet on aitoja! Ja et ikinä arvaa, katoin ruutu+ jaksoja ja aloin itkemään! Varsinkin Pauliinan ja Joonaksen kohdalla, mut siis kaikkien enemmän tai vähemmän :D toivottavasti voisit muillekin lähettää terveiset, ootte kyllä tosi symppiksiä älkääkä hävetkö mitään tai ottako negatiivisia kommentteja tosissaan. :) t.mummo 24v :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähetin torkut eteenpäin, kaikki tykkää sun kommentista <3 Mä täytän parin päivän päästä 23ja mustakin tuntuu että oon jo ihan mummo :D apua ikäkriisit on kamalia, tsemppiä sinne :) <3

      Poista
  3. Anonyymi1.40.00

    Oot ihan huippu tyyppi!

    VastaaPoista
  4. Anonyymi13.34.00

    Sun kannattaa muuten opetella miten se tempation island lausutaan ��

    VastaaPoista
  5. Anonyymi15.24.00

    Oot ihan paras! Tosi aito ja luonnollinen telkkarissa

    VastaaPoista
  6. Anonyymi19.36.00

    Mikäs sun ulkonäössä aiheuttaa arvostelua... Kaunis oot

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä, aina vaan on aiheuttanut ;D kiitos<3

      Poista
  7. Anonyymi21.55.00

    Miksi tissejä pitää tyrkyttää noin joka kuvaan? Nätti olet kasvoilta ja riittäis ihan sekin tai tissit kasvojen kanssa ihan normaalisti. Olis paljon parempi kuin väkisin ylemmäks ja isommaks puskettu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mulla on toppi päällä ja sattuu nyt olemaan isot rinnat niin ne tulee aika vahvasti esille ihan ilman tyrkyttämistäki. Mutta kiitos <<3

      Poista
  8. Jos sä meet tollaseen ohjelmaan, jota katsoo vaan ihmiset ketkä haluaa nähdä draamaa ja paskaa tosi-tv:tä, mitä oletat? Tottakai ne arvostelee sut päästä varpaisiin, miten se tuli niin yllätyksenä?
    Ohjelmaa en ole katsonut enkä tiedä millainen henkilö olet, mutta välillä voi ajatella fiksustikin, että miksi näin sen sijaan että tavoitellaan iltapaskojen otsikoita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mitään otsikkoja en todellakaan tavoittele!!

      Poista
  9. Anonyymi14.36.00

    Pakko kysyy onks noi aidot? o_O

    VastaaPoista
  10. Anonyymi14.44.00

    Oot hauska, oon tykänny kattoo sun reissua! Älä ota ittees muitten kommenteista, varmaa saanu vaan väärän kuvan. Eihän ne sua oikeesti tunne :)
    Sul on ihana tyyli,varsinkin toi mekko! Mun mielestä sulle kyllä sopii vähempikin meikki vaikka oli toi aika makee toikin. Varsinkin jotkut kuvat missä sul ei oo irtoripsii tai muuten paljoo meikkii on ihan tyrmääviä.

    VastaaPoista
  11. Anonyymi9.39.00

    En ees ymmärrä miten jotku keksii susta mitään pahaa sanottavaa. Ite oon saanu susta vain ja ainoastaan aidon ja symppiksen kuvan tän sarjan perusteella. Ja oot kaunotar :)

    VastaaPoista
  12. Anonyymi9.40.00

    En ees ymmärrä miten jotku keksii susta mitään pahaa sanottavaa. Ite oon saanu susta vain ja ainoastaan aidon ja symppiksen kuvan tän sarjan perusteella. Ja oot kaunotar :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit luetaan!Pidäthän kommentoimisen asiallisena