perjantai 14. huhtikuuta 2017

MEOW đŸ˜Œ


No moi. 
KyllĂ€styin palstalla oleviin haukkuihin koskien mun vartaloa. Nykymaailmassa on muutenkin paineita ihan hirveĂ€sti ulkoisesti ja muutenkin kun olen astunut julkisuuteen niin ihankun niitĂ€ ei olisi tarpeeksi? Ei tietenkÀÀn ;-)  pÀÀttÀÀ joku sieltĂ€ ruudun toiselta puolelta. 

Joku on sattunut huomaamaan etten ole mikÀÀn super timmi ja hoikka! Hei hienoa! Olen erittĂ€in iloinen ettĂ€ myös sinĂ€ olet oivaltanut tĂ€mĂ€n. Oon joskus nuorempana ollut hyvin alipainoinen mutta oon aina syönyt tosi paljon. Mulla ei ole koskaan ollut ruokahalun kanssa ongelmia. Syön jopa kipeĂ€nĂ€ normaalisti :D Ainoa pĂ€ivĂ€ millon mulle ei maistunut ruoka tĂ€mĂ€n 23v.ajan oli pĂ€ivĂ€ milloin mulla oli Noro virus. Se kertoo jo jotain :D 

Ajoittain unelmoin sellasella hoikasta timmistĂ€ vartalosta ilman yhtÀÀn selluliittiĂ€,  kunnes hĂ€tkĂ€hdĂ€n ja herÀÀn. Ja katson peiliin. PeilistĂ€ katsoo erittĂ€in naisellinen nainen. 

Ajoittain unelmoin sellasesta hoikasta urheilullisesta, rasvaprosentti 0 vartalosta. Sit herÀÀn taas. 

Joo, mulla on selluliittiĂ€kin, joo mulla on sisĂ€reidet jotka on vĂ€lillĂ€ Ă€llöt, joo joissain kuvissa mun jalat voi nĂ€yttÀÀ tönköltĂ€. Joo olen isompi kokoinen, joo mulla on leveĂ€t hartijat.. mutta hei!  MĂ€ olen nainen isolla N:llĂ€ ja sanoit sinĂ€ mitĂ€ sanoit, minĂ€ pidĂ€n mun vartalosta. Mulla on hyvĂ€ olla. MĂ€ liikun ja syön. Mun valinta. Mulla on hyvĂ€ olla tĂ€ssĂ€ vartalossa. Joten anna mun vartalon olla, jooko? :) ymmĂ€rrĂ€n ettĂ€ olen nyt julkisuudessa hetken ton ohjelman myötĂ€ mutta ei se silti oikeuta haukkumaan. Ja jos et pidĂ€ niin sitten et pidĂ€, miksi sĂ€ mulle sen haluat kertoa? MitĂ€ koet saavuttavasi? Itselle paremman olon? En usko. NykyÀÀn on niin ankarat olosuhteet naisilla kaikkine ulkonĂ€kö paineiden kanssa niin eiks voitais kaikki pitÀÀ toistemme puolia niinkun True ladies? đŸ’Ș

Ollaan kaikki tyytyvĂ€isiĂ€ omaamme, ja pidetÀÀn huoli omasta. Ja se tĂ€rkein.. Kannustetaan muita. 
  


MEOW uimapuku on ostettu nelly.comista :) 

Ja pst. YmmĂ€rrĂ€n ettĂ€ mussa on vĂ€hĂ€n liikaa teille pikkupojille, mutta mua kĂ€sitellessĂ€ pitÀÀkin olla raamikas mies :)  

❤️:llĂ€ 
Vilma  

47 kommenttia:

  1. Anonyymi16.36.00

    HyvÀ toi ps teksti :D Et oo millÀÀn tapaa lÀski, sulla on vaan naisellinen kroppa! Pojat voi ihan rauhassa katella niit teinityttöjen kukkakeppikroppia, kyllÀ kunnon Mies katselee kurvikkaita naisia. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi23.43.00

      Miksi muodokkaan kropan arvostelu on vÀÀrin, mutta hoikkavartaloisia saa kutsua kukkakeppikropiksi? :) jos vaan annetaan kaikkien olla sellaisia kuin on.

      Poista
    2. MÀ veikkaan ettÀ se on puolustusmekanismi koska yleensÀ vÀhÀn isompia naisia dissataan :)hoikkavartaloiset on niinkun automaattisesti Hot, tai sillee:)

      Poista
  2. Anonyymi18.24.00

    Oot ihan uskomattoman upea nainen! Oikeesti, wau :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi18.48.00

    Olipa fiksuja mietteitĂ€! Vau! ÄlĂ€ ikinĂ€ muutu. Oot todella kaunis, terve ja naisellinen nainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiihhh kiitos ihana ja en :) <3

      Poista
  4. Anonyymi18.59.00

    Amen sister😍

    VastaaPoista
  5. Anonyymi19.02.00

    SÀ sait mut niin paljon itsevarmemmaksi omasta kropasta. Mullakin on muotoa ja selluliittiÀ mutta tÀn luettuani ihan sama! Oot super, voinko sanoa ettÀ fanitan sua? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis et arvaakkaan miten hyvÀ fiilis tÀstÀ tuli!! Ihana kommentti <3 tuntuu hassulta mutta kai sÀ voit :o :D

      Poista
  6. Anonyymi19.15.00

    MiltÀ tuntuu katsoa itseÀÀn telkkarista? Ja tunnistetaanko sut kadulla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu hassulta ja kokoajan katon mun ulkonÀköÀ sillee OMG miks en panostanut enemmÀn xD mutta eiks naiset aina kato? Tunnistetaan joo:)

      Poista
  7. Anonyymi19.42.00

    Vautsi mikÀ teksti! Ihana itsevarma nainen!

    VastaaPoista
  8. Anonyymi21.00.00

    Olispa tommonen vartalođŸ˜đŸ™ŒđŸŒ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpöhöpö 😘

      Poista
    2. Tosi hyvĂ€ kirjoitus! 👍 Ja oikea asenne. NĂ€mĂ€ kĂ€sitykset "tĂ€ydellisestĂ€" kropasta vaihtelee ajan ja kulttuurin mukaan, niin niistĂ€ on turha ottaa paineita! Sullakin on terveen nĂ€könen kroppa niin voiko enempÀÀ vaatia?? SehĂ€n just on tĂ€ydellistĂ€ kun olo on bueno! PidetÀÀn tytöt yhtĂ€ eikĂ€ lĂ€hdetĂ€ tommoseen lapselliseen dissaukseen.

      Poista
  9. Anonyymi0.00.00

    <3ihailtava asenne, jospa minÀkin joku pÀivÀ saavutan tuollaisen ajattelutavan love

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti, se vaatii työtĂ€ vain:) <3❤️

      Poista
  10. Anonyymi1.33.00

    Oot upee <3 keep that shit up, gurl!!!

    VastaaPoista
  11. Anonyymi19.38.00

    Moi! En ole katsonut Temptation Islandia ennen tÀtÀ kautta. MyönnÀn, ettÀ ennakkoluulot ovat olleet asialla, ja olen pitÀnyt ohjelmaa oikeasti idioottien ihmisten tv sarjana. MUTTA sitten sen tein, ja aloitin katsomaan tÀtÀ kolmatta kautta.

    Ja,sÀ olet aivan ihana ja mahtava! Susta huokuu sellainen itsevarmuus, ja susta huomaa ettÀ olet tyytyvÀinen itseesi. Olet hauska ja oikeasti aito sekÀ vÀlittÀvÀ. PidÀhÀn nainen lippu korkealla, ja nuo paskiaiset jotka arvostelee niin voi suksia.. TiedÀt kyllÀ minne :D

    Olet kaunis.

    Kristiina 24 v.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon:) <3 aivan ihana kommentti:)

      Poista
  12. Anonyymi0.19.00

    Moi Vilma! Tosi hyvin kirjotettu teksti. SamanikÀisenÀ naisena pystyn samaistumaan ulkonÀköpaineisiin ja fiiliksen kun tuntuu ettÀ ikinÀ ei riitÀ. Mulla on ollu pitkÀ matka itseni hyvÀksyntÀÀn, enkÀ vielÀkÀÀn osaa olla oma itseni ja tyytyvÀinen siihen mitÀ mÀ oon. En pysty edes kuvittelemaan miltÀ tuntuu olla koko kansan nÀytillÀ ja lukea vielÀ kommentteja ja ikÀviÀ murjasuja itsestÀÀn. Ite oisin varmaan ihan paskana. Oot ihan hirveÀn upea! Oot raamikas ja muodokas mutta grammaakaan ylimÀÀrÀstÀ sussa ei oo ja pistÀÀ ihan vihaks lukee noita "lÀski" kommentteja ;( ei oo helppoa olla nainen nÀin ulkonÀköpainotteisessa kulttuurissa. Voimia sulle ja pysy vahvana ja rohkeena!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon aivan ihana kommentti <3 ja ei oo helppoa joo, ei kenellekÀÀn :( harmillista, asian ei kuulisi olla niin! Kiitos vielÀ kommentista :)

      Poista
  13. Anonyymi18.02.00

    Haukkujat haluaa vaan purkaa omaa pahaa oloaan kommentoimalla negatiivisia asioita anonyymina toisten kuviin.

    Tuskin kasvotusten ees uskaltais sanoa,helppo on anonyymina tulla huutelemaan.

    Aika ikÀvÀÀ kun sitÀ pahaa oloa ei voi purkaa muuten.

    Oot just tĂ€ydellinen tuollaisena. Oot mun suosikki TIS3🌚🌚

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NiimpÀ ne tekee :) joo ei oo kukaan mulle mitÀÀn sanonu vaikka livenÀ huomaan ilmeistÀ ettÀ tunnistaa :D kiitos paljon ihana <3:)

      Poista
  14. Anonyymi20.58.00

    Sulla on upea kroppa, ja olet muutenkin aito persoona 😊 kateelliset jauhaa.
    Voisin myös fanittaa sua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana kommentti ;D haha ;D

      Poista
  15. Anonyymi21.56.00

    Itse kamppailen painon kanssa tÀllÀ hetkellÀ. Olen aina ollut hoikka ja hyvÀssÀ kunnossa. Puolentoista vuoden aikana paino noussut kilpirauhasen vajatoiminnan takia ja muuutenkin syönyt mitÀ sattuu.. En ole enÀÀ ollenkaan itsevarma itsestÀni. Ja tÀnÀ pÀivÀnÀ oikeesti ulkonÀkö paineet on niin hirveÀt kun pitÀs olla tikissÀ jne.
    SÀ oot kyl tosi upee ja ihana kun olet itsevarma. Voisimpa itsekin olla yhtÀ varma itsestÀni! ElÀ vÀlitÀ muiden ilkeistÀ kommenteista tai arvosteluista!! Oot upee <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MÀkin olin ennen mallinmitoissa ja sain just sukulaisilta kehotuksia ettÀ syö jotain Yms.. NykyÀÀn ei kyllÀ tuollaista enÀÀ kuule :D Kannattaa yrittÀÀ kÀÀntÀÀ vaan voitoksi oma kroppa, vaikka ei olisikaan se sun ihanne :) upea se varmasti on. Itsevarmuus on kaunista ja siinÀ toki menee aikaa ja itsellÀ on myös huonompia pÀivÀ oman itteni kanssa mutta onneksi pÀÀllimmÀisenÀ fiiliksenÀ on hyvÀ! YritÀ sÀkin pÀÀstÀ samaan ja muista ettÀ kaikilla on vÀlillÀ vaikeeta :) kiitos kommentista olet ihana :) <3

      Poista
  16. Anonyymi15.23.00

    Kiva teksti ! Mulla aina ollut ongelmia, koska on yli 180cm ja harrastin uintia 9 vuotta, joten on harteikas. En ole lihava mutta erotun aina muista tytöistÀ isolla koollani ja oon siitÀ saanu kuulla koko ikÀni...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vÀhÀ sama juttu :) tosin ilman uintiharrastusta:) PitÀÀ vaan hyvÀksyÀ itsensÀ ja vaikka ei omaakkaan niitÀ pieniÀ siroja hartioita ajatella ettÀ meissÀ on muuten tosi paljon kivaa esim nÀyttÀvÀ pituus! KyllÀ se siitÀ:) tsemppiÀ!

      Poista
  17. Anonyymi16.04.00

    Oon seurannut tempparia ja aatellu et vitsi oot upee ja kaunis!!

    VastaaPoista
  18. Anonyymi17.29.00

    Sulla on kyllÀ todella naisellinen ja upea kroppa! :) Saanko kysyÀ paljonko painat tÀllÀ hetkellÀ, ei ole pakko vastata! Mietin vain kun itse olen aikalailla samanpituinen kuin sÀ, mutta aikalailla erimuotoinen kroppa vaikka painoakin on reilu 70kg.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) en oo ihan varma edes tÀllÀ hetkellÀ mutta enemmÀn ainakin kun 70kg:)

      Poista
  19. Anonyymi23.32.00

    Sulla on mielettömÀn upee kroppa - lucky you, oon aina unelmoinu yhtÀ naisellisesta kropasta..

    VastaaPoista
  20. Anonyymi9.51.00

    Kuinka pitkÀ oot?

    VastaaPoista
  21. Anonyymi0.14.00

    Oot upee <3

    VastaaPoista
  22. SÀ oot Vilma upea nainen! YmmÀrrÀn tÀysin sun tuntemukset ja ite en oo koskaan ollu niitÀ tyttöjÀ jotka voi syödÀ mitÀ tahansa lihoamatta yhtÀÀn. Aina ollut muodokas ja kuullu ties mitÀ nimityksiÀ tonnikeijusta sotanorsuun... MikÀ on naurettavaa, koska en muodoltani todellakaan oo mikÀÀn omena, mulla vaan on isompi pylly ja leveÀmmÀt hartiat ku useimmilla "ihannoiduilla" naisilla. Joten ollaan upeita eikÀ anneta kenenkÀÀn mielipiteiden vaikuttaa siihen <3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit luetaan!PidÀthÀn kommentoimisen asiallisena