sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

Minulle rakkauden asia: Matkustelu 🌏


Jotain niin ihanaa. Jotain niin ihmeellistä. Jotain niin antoisaa ja rakkautta. Nähdä maailmaa. Mun yksi suurimmista intohimoista. En voi sitä selittää, mutta mua alkaa ahdistaa jos mulla ei ole matkaa tiedossa tai suunnitteilla :D Kamalaa! Kuvailisinkin itseäni matkustusholistiksi. Seuraavan kerran olen matkaamassa Roomaan Italiaan ja olen enemmän kuin innoissani tästä 😍 Ensimmäisen kerran lähden matkalle ilman hotellia, eli kiertämään kaikilla julkisilla ympäriinsä ai että en kestä ! Sit vaa yöpyy jossain halvimmissa hotelleissa. Oon niin innoissani etten oikeesti kestä, oon varma että sanoin ton jo mutta silti :D 

Oon käynyt elämäni aikana mielestäni ikäisekseni ainakin monessa maassa. 
Olen käynyt mm.  Egyptissä, Portugalissa, Bulgariassa, Kreikassa, Espanjassa, Islannissa, Hollannissa, Unkarissa ja Thaimaassa.  Nyt oon niin varma että unohdin jotain mutta tossa ainakin mieleenpainuvimmat :D! 

Vuoteeni on sisällyttävä ainakin 2matkaa. Pakko. Oon nuori ja tahdon elää ja nauttia, ja matkustelusta nautin niin perkeleesti !
Viimevuonna olin tyytyväinen saldooni. Tänä vuonnakin tulee toteutumaan , koska oon jo ollut Hollannissa. 😍 Haluaisin myös talvella lähteä jonnekin vähän kauemmas, ehkä Aasiaan. Mutta tollasiin matkoihin pitää vähän säästää. Joku kaupunkiloma voi olla päähänpisto kun ei oo kallista matkustaa jos osaa etsiä. Löysin noi lentoliput Roomaan 80e/henkilö :D siihen edullinen hotelli ni matkalle tulee hintaa alle parisataa. Se nyt on ihan sama. 

Uuteen kulttuuriin astuminen on jotain niin ihanaa ja siistiä! Kannustan jokaista matkustamaan ja elämään. Parhaat muistot tulevat ulkomailta. Ne parhaat kokemukset ❤️ Jokainen asiakkaani ketä olen pienen urani aikana hoitanut on sanonut että matkustaminen on asia jota ei kadu ja sieltä on parhaat kokemukset. Jokainen. Jopa muistisairaatki muistaa matkojaan ja kokemuksiaan. :) Se kertoo jo jotakin. 

 Amsterdam 
 Barcelona 
 Kreikka-Koss
Unkari-Budapest 
 Espanja-Costa Brava
Kreikka-Corfu 

Matkustakaa ihmiset niin paljon kun on vain mahdollisuus ! 

❤️
Vilma