maanantai 10. huhtikuuta 2017

Raikas kevĂ€tlook ja laivareissu 💄🚱


Heippa. 

Kotiuduin laivareissulta ja huh huh oli kyllĂ€ tosi kovat meiningit! Oli siis super hauskaa, mulla oli paljon kavereita ja oli oikee lössi. Ainoo mikĂ€ oli erilaista tĂ€llĂ€ reissulla, mikĂ€ eroo muihin meininkeihin on ettĂ€ rauhassa ei saanut olla.  EtenkÀÀn siellĂ€ diskossa. Ei siis minuuttiakaan saanut olla ilman ettei joku olisi katsonut! :D tuntuu niin oudolta. Miksi mua katotaan, ei mussa mitÀÀn erilaista ole?  Mutta oon telkkarissa ja ihmisiĂ€ kiinnostaa. Siis otin varmaan 10 ihmisen kanssa yhteiskuvia ja sit ihmiset halus snĂ€ppiin matskua ja lĂ€hetin terkkuja ymsyms. . Todella omituista. Kai tĂ€hĂ€n tottuu. Ihanaa oli huomata ettĂ€ ihmiset oli niin positiivisia ja kilttejĂ€ :) vaikka tuntuu oudolta niin Ă€lkÀÀ ymmĂ€rtĂ€kö vÀÀrin, olitte todella ihania ja kivoja! ❤️ salakuvat ja salasnĂ€pit ei ollu niin kivoja, mutta pelinhenki taitaa olla tuollainen. Oli ihana nĂ€hdĂ€ kavereita pitkĂ€stĂ€ aikaa, kun usein ei oo tĂ€llĂ€ elĂ€mĂ€ntyylillĂ€ aikaa nĂ€hdĂ€ :( vuorotyön huonot puolet. Laiva bileet on kyllĂ€ ihan hulluja. Mulla oli kaverin kanssa deluxe hytti eli puol sviitti. Oli tosi kiva kun oli kunnon hytti, en aio enÀÀ koskaan mennĂ€ sellaiseen 4hengen hyttii :S herĂ€sin aamulla vielĂ€ humalassa. Lounaalla taistelin et pysyn pystyssĂ€. :D vĂ€hĂ€n porukka katto. . 


KevÀt on tÀÀllÀ ja mÀ oon ottanut kukkakuvioiset vaatteeni esiin. Viimevuonna tilasin sieltÀ 5punnan kaupasta sellasen kukkatakin mitÀ kÀytin yhden kerran. Sellainen piristys vaatekaappiin.

 Kun on valoa ulkonakin niin sitĂ€ on kiva lisĂ€tĂ€ myös naamaan enemmĂ€n kuin yleensĂ€. Tulee mun mielestĂ€ todella Raikas lopputulos. Mulla on countour paletistani vaaleita sĂ€vyĂ€ silmien alla. LisĂ€ksi olen laittanut valkoista Kajaalia silmien alle runsaammin. Levitin meikkisienellĂ€. Tuli mielestĂ€ni todella Raikas lopputulos. 


MitÀ mieltÀ ootte?

❤️llĂ€
Vilma