maanantai 29. toukokuuta 2017

Parhaat hiustenpidennykset ikinä


Heippa. 

Nyt olisi vuorossa postausta mikä pelastaa kaikki naiset ketkä etsivät ja kokeilevat kuumeisesti pidennyksiä mitkä sopisi ja ennenkaikkea pysyisi hyvänä. Mulla on 100% ratkaisu.  Mä oon tosi huono hoitamaan pidennyksiä  ja sen takia joudun 3krt vuodessa tilaamaan uuden tukan. Mutta vaan kolme kertaa ja oon oikeesti kaikkein huonoin hoitamaan niitä, en oikeestaan edes hoida :D nyt tosin kokeilen hoitaa näitä ja katson kuinka kauan pysyvät hyvänä.  Edelliset oli liian kauan ja ne oli jo vähän hamppuset mut meni silti. Ostin ne tammikuussa kaverilta, eli ei ihan uusina. Niitä oli vähän käytetty. Ja silti ne pysy siedettävinä melkein 6kk:D huh! 

Nyt tilasin uuden tukan kesäksi ja tilasin pisintä hiusta mitä mulla on koskaan ollut ja myös paksuinta laatua  ja kalleinta. Maksoi yhteensä 230e,tukkaa tuli arviolta 200g. Kun olin valmis lähtemään ulkoiluttamaan uutta tukkaa, Juusolta Kirjaimellisesti melkein silmät tippuu päästä :D Kuulemma oli tosi hyvät ja niin mustakin. Toki olisi ihanaa jos olisi oma oma pitkä vahva tukka mutta koska ei ole, onneksi on pidennykset jotta saan sen lookin minkä haluan ❤️💞😊

Löydät tukan Täältä

Oon kokeillut pidennyksiä oikeesti kaikista suomalaisista nettikaupoista ja liikkeistä. Olen käyttänyt pidennyksiä 9vuotta. Uskokaa, tiedän mistä puhun. Tää tukka on maailman parasta, parempaa EI LÖYDY !
Tämä ei myöskään ole mainospostaus, eli ihan hyvää hyvyyttäni haluan teille kertoa.
En tiedä kadunko tätä koska tuolla on melkeen aina tuotteet loppu, jonka takia jouduin niillä mun hamppuisilla menemään hetken aikaa :D

Ainoat miinukset on toi ylläoleva että tuotteita ei aina ole mutta sittenkun niitä tulee niin ajj että! <3 Lisäksi valittavana on  vain klipsi kiinnitystekniikka :(

Mutta mun käyttöön sopivat, töissä tollanen tukka olisi pahasti tiellä jos olis vaikka teipeillä kiinni. . 😨 

Mun tukan sävy on PAPARAZZI blonde 


Lähdimme Juuson kanssa näkemään Mikaa ja Satua, jotka on ihan huippu tyyppejä! Jollain oudolla tavalla, nähtiin vähän meitä heissä. Ne oli niin ihana hassutteleva pari! Mekin Juuson kanssa hassutellaan samalla tavalla haha :) Ei pidä olla liian vakava. Mutta niin, tosi kiva ilta oli kaikenkaikkiaan. 


Seuraavaksi on muuten tulossa minulta kysytyimmät kauneuteen yms naiseuteen liittyvät kysymykset tai kevyttä ja raikasta meikkivideota niinkun ylläolevissa kuvissa. Kattoo kummasta inspiroidun enemmän xD Mun snäpissä Vilmajosefin pääsee vaikuttamaan kumpi tulee tälläviikolla. Jos kiinnostaa, haluan painottaa että pakko ei ole, en tee tätä koska haluan mahdollisimman monta seuraajaa tai katsojaa vaan teen tätä koska edes yhtä ihmistä kiinnostaa 😊❤️

Ps. Mulle on tullut arviolta satoja viestejä, vois jopa lähennellä tuhatta. en ole mitenkään pystynyt vastaamaan kaikkiin en tee sitä ilkeyttäni toivottavasti ymmärrät etkä ajattele että tahallaan jätän vastaamatta. Helpoiten minut tavoittaa mun Facebookin sivulta. Sinne viestiä. Kiitos ihanat :) 

❤️llä
Vilma 

11 kommenttia:

  1. Anonyymi21.09.00

    Kiitos paljon vinkistä, olet ihana! Odottelen jo seuraavaa videota tubeen :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi0.59.00

    Sun blogi on paras!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässähän punastuu hih :) <3

      Poista
  3. Anonyymi6.43.00

    Minkä pitunen tukka sulla on?:)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi7.35.00

    Millon kuvaat sen videon missä vastaan meikki aiheisiin kysymyksiin?:)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi18.36.00

    Kauan paketin kestää tulla perille kotiin? 😊

    VastaaPoista
  6. Anonyymi18.36.00

    Kauan paketilla kestää tulla kotiin? 😊

    VastaaPoista

Kaikki kommentit luetaan!Pidäthän kommentoimisen asiallisena