torstai 25. toukokuuta 2017

Toppivinkki!


Heippa kaikki rakkaat lukijat đź’ž

Haluan jakaa teille mun ihanan löydöksen stadiumista! Aivan ihana toppi, onks toi urheulutoppi mut silti jotenki niin kiva et oikein puettuna voisin jopa baariin laittaa. Varmasti monikäyttöinen. Lenkkipoluilla ja baarissa, haha :D makso 17e 




 Ehkä väriyhdistelmällisesti ei paras asu mutta tästä saa osviittaa. On muuten tosi hengittävä joka varmasti tulee käyttöön myös tulevalle Rooman matkalle. Cant want! 

Mindin mielipide postauksesta:D

❤️llä
Vilma 

10 kommenttia:

  1. Anonyymi21.30.00

    Olet kaunis tuoskin voitaisiinko olla kaereita Facebookissa hyväksy mun kaveri pyyntö jooko kirjoitele minulle

    VastaaPoista
  2. Anonyymi21.48.00

    Upea! :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi20.10.00

    Ihan perustoppi. Mutta Juuso on komea. Moi Juuso, olet ihana!!!!!

    VastaaPoista
  4. Anonyymi22.41.00

    Oot niin seksikäs ja kaunis että huh! :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi9.58.00

    Valma hyväksy mun kaveri pyyntö Facebookissa jooko

    VastaaPoista
  6. Anonyymi10.25.00

    Voisko Juuso jo ottaa ne hammaslääkärin laittamat tupot pois poskista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kysyn siltä jos vois :)

      Poista

Kaikki kommentit luetaan!Pidäthän kommentoimisen asiallisena