lauantai 3. kesäkuuta 2017

VAPPU 2017!



Tajusin tässä just hetki sitten että ei perkele, mun vappu postaus jäi välistä =D Kuvasin oikein hienot kuvat ja sitten kaikki vaan jäi. Tätä se työelämä teettää.. Ja varhais dementia... heh heh.

Tosiaan pidettiin Juuson kanssa bileet meillä kotona ja pukeuduttiin molemmat poliisiksi ! Mä olin vähän tollanen tuhma poliisi ja juuso oli sitten.. no mun mielestä kans vähä bad police ;D Sopii vappuun hyvin. Kutsuttiin se kymmenisen henkilöä meille juhlimaan ja laitettiin vähän boolia ja tarjottavaa esille. Juhlat oli oikein onnistuneet ja hauskaa oli. Kiitos kaikille vieraille.

Sieltä jatketiin iltaa Vip roomiin ja kuviahan ei ole mitään sieltä, varmaan kertoo noi meillä loppuvaiheessa kuvatut kuvat miksi =D

 Juuson ostama pallo <3_<3

viinamarjat<3







Nää on ne hienot kuvat :D Katotaan kauan toi viiminen kuva on, musta tuntuu että juusolta tulee vihasta soittoa kohta että mitä helvettiä poista se =D Mutta mun mielestä hauska kuva, jotenkin niin me XD 


<3:llä
Vilma

7 kommenttia:

  1. Anonyymi21.48.00

    Hävytön asu sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi0.20.00

      Vappuna saa pukeutuakkin..

      Poista
    2. Vappuna saa pukeutua! :D

      Poista
  2. Anonyymi22.22.00

    Hauskalta näyttää :D osaatko suositella Helsingistä hyviä baareja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tämänhetkiset menomestat on skohan ja viproom :)

      Poista
  3. Anonyymi1.47.00

    Pakko oli tulla sanomaan että saat mut aina niin hyvälle tuulelle ja sun videoblogi on paras! Ethän lopeta videoiden tekemistä koskaan? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwwwwww ihanaa 😊 en oo suunnitellut haha;D

      Poista

Kaikki kommentit luetaan!Pidäthän kommentoimisen asiallisena